dilluns, 26 de juny del 2023

autobiografia i literatura: dos llibres de Jèssica Roca, per l'Enric Iborra

Fa uns cinc anys que segueixo el professor de literatura Enric Iborra al seu bloc La serp Blanca. Admiro el seu ampli bagatge intel·lectual, que crec conec només parcialment, però el que més m'agrada d'ell és la seva visió d'entendre la lectura, com aprofundeix la mirada en les històries dels llibres que comenta, sense esnobisme, la seva sensatesa i fina ironia. Temps enrere vaig enviar-li dos dels meus llibres publicats darrerament, L'administrativa i Llegint Bukowski, perquè no es pot entendre un sense l'altre. Sé que té la prestatgeria de la seva biblioteca plena a vessar de llibres esperant a ser llegits i una llista enorme de lectures que fa i va refent a mesura que se li escolen altres llibres imprevistos. Em penso que els meus són d'aquests que li han modificat l'ordre d'aquesta llista perquè no només els ha llegit sinó que n'ha fet una anàlisi al seu bloc de literatura. Un honor i molt agraïda a aquest lector immens! Podeu llegir aquí la seva publicació, molt bona: autobiografia i literatura: dos llibres de Jèssica Roca.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada