dilluns, 30 de gener del 2023

les noies glamour

WhatsApp ha fet 10 anys, o almenys per a mi. 10 anys justos fa ara que la meva germana Susana va crear un grup de whatsApp de noies llavors que el componen totes les meves germanes més les amigues Sílvia García, la Mª Carmen de l'estanc, la Carme de Garraf, la Maite del Crack, la dona del meu germà, la Laura, i la meva cosina Marta. Diria que vaig ser l’última en afegir-me al grup perquè fins llavors jo no tenia smartphone, anava amb un Nokia i quedava fora de l’òrbita cada cop que el grup d’amigues and sisters quedaven per fer un arròs a la Fonda Europa. Si no tens whats no existeixes. Aquest era el missatge. Així que el primer smartphone que vaig tenir va ser un I-phone 5 de color blau turquesa i devia ser per aquella època. Em van incloure al grup i des de llavors que he anat a totes les arrossades de La Fonda Europa i dinars a la platja de Vilassar o Garraf que hem fet de tant en quant. Sóc la més jove del grup, tot i que ja en tinc 47, i m’agrada aquest grup perquè a part de les meves germanes, per a mi les altres també són com les meves germanes grans. He perdut el recompte d'anys que fa que ens coneixem. Elles també han sigut font d'inspiració per a les meves novel·les, dones diferents però totes molt autèntiques, sense pèls a la llengua i literàriament molt dostoievskianes. El dia que publiqui Després de l’última abraçada veureu de què us parlo. El caràcter parla sol i parla també d’una època. La foto del grup del whats és del dia de la presentació del meu primer llibre Cinc dones de veritat fent una cervesa post-presentació al Serra de Montmeló.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada