dimecres, 26 d’octubre del 2022

mozart

Porto una setmana escoltant Mozart. De matí, de tardes, de nit. Poso l'Spotify i em faig un cafè. Fumeja entre les meves mans. I estem ell i jo, el matí i a fora les estrelles. De jove, l'escoltava en casset a l'aparell de música mentre estudiava. No puc anar més enrere, doncs jo no hi era. Allà estava el vinil i sempre les orquestres de cambra que l'interpreten des de fa més de dos-cents anys. Intactes les seves notes com si viatgessin en el temps. Estudio, somio, em relaxo, imagino i creo amb la seva música. En un futur tampoc hi seré, però allà estarà ell, a les teves oïdes, arribant-te com m'arriba a mi ara. I clourà la tarda. I desconec el teu nom, però tots dos coneixem el seu: Wolfgang Amadeus Mozart. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada