dimecres, 15 de novembre del 2023

defugir de clixés? una reflexió de matinada

Ara que busco editorial per a Després de l'última abraçada em fa gràcia trobar-ne algunes que al web hi posen “busquem llibres que ens permetin abordar els grans temes de la nostra societat”, o una “narrativa que defugi de clixés, que convidi a reflexionar sobre formes, conflictes, lluites de la nostra societat”.

Quins son els grans temes? Quan m’assec a escriure no estic pensant en res d’això, ni en defugir res, perquè fer-ho ja seria un clixé en si mateix. Escric la història que em surt explicar i prou. Concreto i punt. Sempre de dins cap enfora, mai a l’inrevés. Quan generalitzen tant per fer veure que diuen molt és que no saben ben bé què volen dir, em sembla. Quina mania en voler etiquetar-ho tot. I tots diuen que són editors.

Tanco la reflexió i faré un cafè, a veure si un altre dia ho veig millor.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada