divendres, 10 de novembre del 2023

una reflexió de divendres vespre

Darrerament llegeixo molt i sembla que fugi d'estudi en això d'escriure. Des de l'estiu que no m'ha sorgit cap poema. Relat relat també fa bastant. I no sé si és que se m'estan transformant les neurones i han agafat més gust per la lectura. Tot el gust, vaja. A veure si seré una escriptora a la inversa, ara que tinc més temps i espai per escriure, m'assec al sofà amb tota la concentració sobre algun llibre. No és allò de la por a la pàgina en blanc. No no no. No m'ha passat mai. És això, com si fugís d'estudi. En realitat no fa massa vaig escriure una història llarga i intensa, i allà està, al Drive. Ja l'he tret i tampoc tinc molt clar si la vull publicar o no. No l'he tornat a mirar ni de reüll. No tinc aquella ànsia del principi. No no. I això em tranquil·litza. Agafo el gust per les coses que faig. Obligat ja tinc la feina. Que em ve de gust llegir, llegeixo. Que em ve de gust exposar un llibre al meu canal de youtube, ho faig. Que em surt escriure reflexions al vol com aquesta, les escric. I ara me n'aniré a sopar, que els bessons ja han presentat el treball de recerca i això sí que ho hem de celebrar.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada